Hogyan használja az e-mail marketinget, hogy tovább profitálhasson
Az e-mail marketing nem egyszerűen arról szól, hogy e-maileket küldünk ki az ügyfeleknek és a potenciális ügyfeleknek. Tudnia kell, hogyan működik, mit várnak Öntől az ügyfelei, és hogyan teheti az e-mail marketinget az Ön, az ügyfelei és az üzlete javára. Használja az ebben a cikkben található tippeket egy olyan e-mail marketing kampány kidolgozásához, amely mindenkinek azt adja, amit szeretne.
Bár az online promóció elengedhetetlen, ne hagyja figyelmen kívül a levelezőlista offline népszerűsítésének lehetőségét sem. Az új feliratkozók és a potenciális ügyfelek építése érdekében keressen minden lehetséges lehetőséget, hogy hírét vigye. Néhány nagyszerű lehetőséget vállalkozásának kiépítésére találhat hálózati eseményeken, kereskedelmibemutatókon, konferenciákon és helyi összejöveteleken.
Mielőtt e-maileket küldene a feliratkozóknak, próbálja meg tudatni velük, hogy mit fog küldeni nekik, és milyen gyakran számíthatnak arra, hogy hallanak Önről. Így tudják, hogy mikor számíthatnak az Ön e-mailjére, és megakadályozhatják, hogy az automatikusan a spam mappájukba kerüljön.
Ha vásárol egy listát, amelyre e-maileket küldhet, ellenőrizze és győződjön meg róla, hogy az naprakész. Néha előfordulhat, hogy a vitorlázólisták megfelelnek a célzott demográfiai adatoknak, de sajnálatosan elavultak. A már elavult címek száma a teljes lista 25%-át is elérheti.
Próbálja meg, hogy az ügyfeleinek küldött e-mailt egy olyan értesítéssel követi, amely közli velük, hogy ne halogassák. Illesszen be a válaszlevélbe egy olyan javaslatot, amely azt mondja nekik, hogy most vásároljanak. A befejezésben közölheti velük, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget azzal, hogy várnak. Ehelyett cselekedjenek most, hogy teljes mértékben élvezhessék az előnyöket.
Legyen kiszámítható az e-mailjeiben. Küldje őket meghatározott ütemezés szerint. Győződjön meg róla, hogy legalább havonta küld valamit, ez segít fenntartani ügyfelei érdeklődését. Ha hetente egy vagy két alkalommal tud e-maileket küldeni, az még jobb. Tesztelje, hogy mely napokon kapja a legjobb visszajelzéseket a webhelye, majd ezeket a napokat használja az e-mailek küldésének szokásos napjaiként.
Maradjon következetes. Ügyeljen arra, hogy az e-mailek színei és márkajelzése következetesek legyenek. A választott betűtípusnak könnyen olvashatónak kell lennie. Az emberek elkezdik felismerni az Ön által küldött e-maileket, és keresni fogják azokat. Az ismertséget nem szabad alábecsülni az üzleti stratégia kidolgozásakor.
Szerezzen egy tárgyi leckét arról, hogyan ne futtasson e-mail kampányt azzal, hogy szándékosan elássa magát a spamben. Iratkozzon fel egy véletlenszerű ingyenes e-mail fiókra, majd tegye ki ezt az e-mail címet az internet különböző helyein. Hamarosan meg fogja tapasztalni, hogy a spam e-mailek elkezdenek beérkezni. Nézze meg minden egyes e-mail negatív aspektusait, és gondolja át, hogyan lehetett volna jobban csinálni. Ha gondoskodik arról, hogy az e-mailek ne hasonlítsanak a spamre, az növeli a hatékonyságukat.
Nemcsak azt kell biztosítania a feliratkozók számára, hogy könnyen leiratkozhassanak, hanem azt is, hogy ez azonnal életbe lépjen. Ha a leiratkozás után kapnak Öntől e-maileket, a címzettek negatív benyomást szereznek Önről, ami árt a jövőbeni kapcsolatuknak. Azonnal dolgozza fel a leiratkozási kérelmeket.
Próbálja meg követni ügyfelei felé egy GYIK részleggel. Tegyen egy linket az e-mailjébe, amely szerint ide kattintva megtekinthetik a gyakran ismételt kérdéseket, hogy jobban megértsék a vállalatát. A záró utószóban tájékoztathatná őket, hogy mindenképpen lássák Önt működés közben.
Mint fentebb említettük, az e-mail marketing nem olyan egyszerű, mint egyszerűen e-maileket küldeni az ügyfeleknek és a potenciális ügyfeleknek. Az Ön tartalma és stratégiája teszi a különbséget abban, hogy az Ön e-mail marketingje sikeres lesz-e, vagy csak egy újabb elnézett spam lesz. Használja a fenti cikkben található technikákat és információkat, hogy olyan e-mail kampányt indíthasson, amelyet Ön és ügyfelei is szeretni fognak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.