Obțineți traficul de care aveți nevoie atunci când urmați aceste tactici de marketing articol
O tactică inteligentă pe care întreprinderile o folosesc pentru a atrage noi clienți se numește marketing prin articole. În esență, marketingul prin articole implică scrierea de către întreprinderi a unor articole relevante pentru produsele sau serviciile pe care le vând. Aceste articole sunt utile pentru cititori și îi pot convinge să cumpere produse sau servicii realizate de afacere care să le satisfacă nevoile. Mai jos este un articol care conține sfaturi legate de marketingul prin articole.
Dacă aveți nevoie de mai mult trafic, obțineți controverse. Oamenii sunt atrași de argumente și subiecte fierbinți și, chiar dacă nu sunt de acord cu punctul dumneavoastră de vedere, s-ar putea să vă viziteze pagina web sau site-ul doar pentru a lăsa un comentariu despre cât de mult vă înșelați. Acest lucru este totuși bun pentru dvs. din punctul de vedere al poziționării în motoarele de căutare și vă va crește vizibilitatea dacă oamenii vorbesc despre dvs. chiar și atunci când discuția este parțial negativă. Probabil că vor exista și oameni care sunt de acord cu dumneavoastră, la urma urmei, iar aceștia vă vor găsi conținutul dacă veți genera mult interes.
Oferiți cititorilor dvs. informații utile. Toată lumea vrea să creadă că articolul tău le oferă informații importante. Dacă le poți oferi, vor reveni.
Nu refuzați niciodată nimănui posibilitatea de a reutiliza articolele dumneavoastră! Esența oricărei strategii de marketing prin articole este de a folosi articolele pentru a stimula traficul către site-ul dvs. web. Persoanele care doresc să vă reia articolele se oferă să vă ajute! Atâta timp cât articolele își păstrează legăturile care duc înapoi la site-ul dvs. web, nu este absolut nimic greșit în a împrumuta articolele dvs. în acest mod.
Filarea articolelor este un subiect foarte controversat, iar cei mai pricepuți comercianți de articole știu că este unul de evitat. Articolele care sunt filate cu ajutorul unui software conceput în acest scop sunt deseori lipsite de gramatică sau greu de înțeles. În plus, nu spui nimic nou cu un articol filat, ceea ce valorează mult mai mult decât să atragi trafic pe site-ul tău cu conținut duplicat care este pur și simplu reformatat. Articolele filmate vă pot aduce, de asemenea, în instanță dacă încălcați din greșeală orice lege privind drepturile de autor. Este mult mai bine să vă folosiți timpul scriind articole creative decât să-l irosiți învârtind articole inutile.
Pentru a vă conecta mai bine cu cititorii dvs. într-un program de marketing prin articole, concentrați-vă articolul pe rezolvarea unei probleme pentru aceștia. Acest lucru va da articolului dvs. un scop și o temă generală, iar aceasta va fi una pe care cititorii o vor aprecia. Nu numai că un articol de rezolvare a unei probleme vă va crește relația cu cititorii, dar îi va îndemna ușor spre a vă cumpăra produsele sau serviciile.
Atunci când scrieți articolele în sine, trebuie să uitați de strategia dvs. de marketing prin articole. Uitați unde va fi trimis articolul. Uitați de noii cititori pe care sperați să îi atrageți. Uitați de cuvintele cheie. Când scrieți, nu faceți altceva decât să scrieți. Veți avea destul timp după ce articolul este gata pentru a-l ajusta și pentru a vă crea o strategie. În timp ce scrieți nu vă concentrați decât pe noul dvs. conținut.
Încercați să scrieți doar în limba dvs. maternă, dacă este posibil. Nu încercați să folosiți o altă limbă, chiar dacă credeți că o cunoașteți fluent. S-ar putea să spuneți lucruri pe care, sincer, nu ați vrut să le spuneți niciodată! Aceasta ar putea face ca cititorii dvs. să fie confuzi cu privire la ceea ce încercați să spuneți.
Ar trebui să încercați să evitați să deveniți prea emoțional în orice articol pe care îl scrieți, dar întotdeauna doriți să vă jucați cu emoțiile oamenilor pentru a-i determina să acționeze. Pentru a face acest lucru corect este nevoie de mai multă artă decât știință. Este mai mult o simțire pentru un anumit subiect decât o formulă prestabilită în general. Încercați să vă asigurați că obțineți un răspuns emoțional din partea oamenilor.
După cum am mai spus, marketingul prin articole este o tactică de afaceri inteligentă care este folosită pentru a atrage noi clienți. Întreprinderile scriu articole legate de produsele și serviciile lor, iar cititorii citesc aceste articole, în timp ce, eventual, cumpără de la întreprinderea respectivă după ce au citit. Folosiți sfaturile din acest articol pentru a face din marketingul prin articole o parte din afacerea dumneavoastră.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.