Jó tanácsok az online reklámok írásához
Ambiciózusnak lenni nagyszerű, ha internetes vállalkozást akar indítani, de sok leendő internetes vállalkozónak szokása, hogy leugrik a hídról, mielőtt megnézné az alatta lévő vizet. Ne kezdje el a cikkmarketing-kampányát, amíg el nem olvasta ezt a cikket. Ismerje meg a marketinggel kapcsolatos leghasznosabb online információkat.
Végezzen egy kis kutatást, hogy megtudja, milyen hirdetési fajták vonzanák leginkább az olvasóközönségét. Az új tartalmak és hirdetések rendszeres hozzáadása érdekesen fogja tartani a dolgokat. Ne vonakodjon megmutatni kreativitását különböző betűtípusokkal, színekkel és grafikákkal, hogy a figyelmet oda irányítsa, ahová szeretné. Cikkes weboldalának beállítása időigényes lehet, de fontos, hogy webhelye tükrözze írói stílusát, és vonzó legyen a célközönség számára.
Tájékoztassa közönségét termékeiről egy EBookban vagy egy online kiáltványban. Foglalkozzon egy bizonyos kérdéssel informatív és hasznos módon. A célja az, hogy közönsége végigolvassa és élvezze a könyvét. Említse meg termékeit, mint olyasmit, ami segíthet azoknak, akiket érdekel, hogy miről szól a könyv.
Ha a cikkeit pörgetni akarja, használjon embereket, ne pedig szoftvereket. A cikkpörgető szoftverek gyakran nevetséges eredményeket produkálnak, és a webszörfösöket arra késztetik, hogy csak a vállukat vonogassák és továbbkattintsanak. Az emberi pörgetők ezzel szemben nem csak a tartalom átírásában jobbak, hogy elkerüljék a keresőmotorok duplikált tartalmakra vonatkozó büntetéseit, de olyan átírásokat is képesek létrehozni, amelyek kissé eltérő hangvételűek, és amelyek közül egy vagy több több több konverziót is eredményezhet, mint a többi (ezt A/B teszteléssel derítheti ki, ha a pörgetéseket egymás ellenében teszteli).
A cikkmarketingben alkalmazott cikkeket online olvasásra alkalmas stílusban kell megírni, ami azt jelenti, hogy a bekezdéseket rövidre kell fogni. Az online olvasó szeme hajlamos elveszni a hosszú, vaskos bekezdésekben, ezért az ideális online cikk rövid, ütős bekezdésekre van bontva, amelyek könnyen megfoghatók és érthetők.
Tehát megírta és feltette a cikket a könyvtárakba. Mi a következő teendő? Próbáljon meg naponta néhányszor tweetelni a cikkéről. Válasszon ki néhány kisebb részletet a tweeteléshez, és győződjön meg róla, hogy egyértelműen a választott témára vonatkoznak. Ezzel felkeltheti követői érdeklődését, és elkezdhet forgalmat építeni a cikkeire.
Ne próbálja mások munkáját a sajátjaként átadni. A cikkmarketing aranyszabálya az eredetiség. Tartalmának a sajátjának kell lennie, különben az iparágban tartalomtolvajként fog hírnevet szerezni, és újdonsült karrierjének vége lesz, mielőtt még elkezdődne.
Használjon promóciós láncot, az egyik cikket felhasználva egy másik cikk népszerűsítésére. Miközben ír, az aktuális cikkeibe építse be az egyik korábbi cikkeire mutató linket. Ha a tartalma informatív, az kívánatossá, sőt, hasznossá teszi az olvasók számára. Ne féljen.
Tartsa magát produktívnak azzal, hogy rendszeres célokat tűz ki maga elé. Ha van egy konkrét célja, az segít a motivációban, és többet fog dolgozni, mint egyébként tenné. Ha minden héten új cikkeket tesz közzé, idővel az oldala is több megtekintést fog kapni.
Ha a cikkmarketing-tevékenység korai szakasza befejeződött, a cikkírónak képesnek kell lennie felmérni a célközönség nyelvi stílusát és általános műveltségét. Azok a szerzők, akik saját írói stílusukat a közönségük kommunikációs készségeihez igazítják, népszerűbb és hatékonyabb cikkeket fognak készíteni.
A gyakorlás nagyon jó módja annak, hogy valaki fejlessze a cikkmarketinggel kapcsolatos íráskészségét. Gyakorlati cikkek írásával, amelyeket valójában nem fognak előállítani, hanem tanulási eszközként használnak, az ember kipróbálhatja a különböző stílusokat és írásformulákat, hogy érezhesse őket, mielőtt bárki meglátná.
Ha sikereket szeretne elérni az online cikkek népszerűsítésével, egy nagyszerű tipp az, hogy hiperhivatkozással ellátott mondataiba horgonyszöveget is beillesszen. A linkrendszer kiépítéséhez próbálja meg a blogját néhány különböző oldalra való visszahivatkozásra használni.
Írja meg a legjobb írásait! A legtöbb könyvtár nem fogadja el a színvonal alatti írásokat. Cikkeit elutasítják, ha túl sok nyelvtani vagy helyesírási hibát tartalmaznak. Ki akarna elolvasni egy ilyen cikket? Ha nem képes jó tartalmat írni, bízzon meg egy másik személyt, hogy végezze el Ön helyett.
A cikkmarketing egyik legfontosabb szempontja a kulcsszavak és kulcskifejezések használata. Ezek azért fontosak, mert bár írhat egy hihetetlenül csodálatos cikket egy adott témáról, ha nem épít be kellőképpen kulcsszavakat és kulcskifejezéseket, a cikk nem fog megjelenni a keresési eredmények között. Ahhoz, hogy ezt megfelelően tegye, a cikk megírása előtt először válassza ki a kulcsszavakat és kulcskifejezéseket, amelyeket használni fog. Ezután írja meg a cikket, és ne feledje, hogy a kulcsszavakat és kulcskifejezéseket többször, természetes módon tartalmazza.
Próbálja ki a cikkmarketinget! Az Ön által írt és közzétett cikkekkel jutalékot kereshet. Lehet, hogy van egy terméke, amelyet népszerűsít, és az embereket a cikkét olvasva a termékoldalára irányíthatja. Emellett a kattintásonkénti fizetős hirdetésekkel a cégek minden alkalommal fizetnek önnek, amikor valaki rákattint egy hirdetésre az ön webhelyén.
A cikkek kidolgozása és beküldése csak egy része a munkának, a cikkeket is értékesítenie kell. A közösségi médiaoldalak, például a Facebook és a Twitter használata nagyszerű lehetőség, mivel nagyon rövid idő alatt nagyon sok embert elérhet. Ha felveszi a kapcsolatot egy emberrel, akkor ő is többszörösen kapcsolatba lép, és a hatás csak tovább sokszorozódik a megkeresett emberek számával. Mielőtt észrevenné, munkáját sokkal több ember olvassa majd.
Mindig hasznos, ha megnézi, mi van lent, mielőtt megtenné az utolsó lépést és ugrana Ahogy ebben a cikkben megtanulta, sokféleképpen dolgozhat egy sikeres cikkmarketing-kampány felépítésén, így finoman siklik a földre, ha egyszer már leugrott. Ne felejtse el bölcsen felhasználni ezeket az információkat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.