Találjon sikert ezekkel az egyszerű menedzsment tippekkel!
Ha azt tervezi, hogy hosszú ideig működtet egy vállalkozást, akkor a legjobb, ha meggyőződik arról, hogy a szilárd hírnév kiépítésén dolgozik. Ha nem, más vállalkozások és rosszkedvű ügyfelek élve felfalják Önt. Nem mintha teljesen megvetnék, de ez az élet ténye. Mindenképpen meg kell tanulnia, hogyan kezelje vállalkozása hírnevét.
Legyen pozitív és barátságos az interneten keresztül. Aktívan be kell vonnia a követőit ahhoz, hogy a tweetek és a frissítések működjenek. Ha valaki kérdéseket tesz fel az oldalaira a közösségi médiában, ügyeljen arra, hogy a lehető leggyorsabban válaszoljon rá. Ha valaki olyan kérdést tesz fel, amelyre nem tudja a választ, tájékoztassa a követőt, hogy megpróbálja megtalálni a választ.
Legyen hálás. Ha valaki jó értékelést hagy cégéről, küldjön neki személyes üzenetet, és köszönje meg a visszajelzést. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön ügyfelének egy kupont, amellyel bizonyos százalékos kedvezményt kaphat a következő vásárlásra. Ha ez nem lehetséges, köszönje meg őszintén a visszajelzést.
Ha valakinek az ötleteit használja fel, mindig ügyeljen arra, hogy megadja az elismerést. Mindenki tanulhat egy kicsit másoktól, így a kellő elismerés megadása megmutatja az embereknek, hogy nem gondolja, hogy maga fölötte áll ennek. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy kiérdemelje a tiszteletüket.
Ellensúlyozza a vállalatáról szóló negatív online tartalmakat azzal, hogy felveszi a kapcsolatot a készítőjével. Ha valaha is negatív tartalom jelenik meg, amikor keresést végez a vállalatára, próbáljon meg minél hamarabb kapcsolatba lépni az értékelővel, bloggerrel vagy azzal, aki azt közzétette. Kérdezze meg őket, hogy van-e valami, amivel a negatív hangulatot pozitívra változtathatja. Ha erre nem hajlandóak, írjon egy kommentet (ha lehetséges), amelyben a saját oldaláról is beszámol.
Meg kell terveznie az online üzleti lépéseit. Nem kezdhet csak úgy véletlenszerűen válaszolni az ügyfelei összes hozzászólására. Időt kell szánnia arra, hogy megtervezze, hogyan fog közeledni hozzájuk, és mit fog mondani. Ha ezt nem teszi meg, az problémákat okozhat Önnek.
Vannak minőségi vállalkozások, amelyek hírnévmenedzsmenttel kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtanak. Ők tudják kezelni az online hírnevét, miközben Ön gondoskodik az ügyfelekkel való személyes interakciókról. Ezért jó ötlet, ha valaki foglalkozik ezzel.
Ahhoz, hogy növelje üzleti hírnevét ügyfelei körében, adjon nekik lehetőséget arra, hogy jobban megismerjék vállalatát. Lépjen velük többet kapcsolatba a közösségi hálózatokon. Ha az emberek látják, hogy az Ön cége nem csak egy arctalan vállalati egység, jobban fogadják Önt, és az Ön üzleti hírneve is javulni fog.
Ha javítani szeretné a vállalata hírnevét, fontolja meg, hogy jobban bekapcsolódjon a közösségébe önkéntes munkát végezve. A fogyasztók szeretik azokat a vállalatokat, amelyek komolyan veszik a társadalmi felelősségvállalást. Azzal, hogy időt vagy pénzt adományoz a helyi közösségnek, pozitív irányba tereli cége hírnevét, és ezt a vásárlók is látni fogják.
Szponzoráljon egy eseményt a közösségének. Ez is egy módja annak, hogy javítsa vállalata hírnevét. Ügyfelei úgy fogják tekinteni, hogy cége törődik a közösséggel, ha időt és erőforrásokat adományoz egy jó ügynek. Vállalkozására pozitív fényben fognak tekinteni, és ez viszont ügyfeleket vonz majd Önhöz.
Ideje bekapcsolni a gyújtáskapcsolót, és megvalósítani ezeket az ötleteket. Az iparágon belüli jó hírnevének biztosítása az, amiről az egész szól. Most, hogy ezeket a tanácsokat megkapta, van néhány dolog, amit meg kell tennie. Azzal, hogy üzleti imázsát ott tartja, ahol lennie kell, megtartja azokat az ügyfeleket, akik az Ön helyére jönnek.
kisteherautó bérlés, teherautó bérlés, kisbusz bérlés, autókölcsönzés, ágdaráló bérlés
kisteherautó bérlés, teherautó bérlés, kisbusz bérlés, autókölcsönzés, ágdaráló bérlés
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.