A legjobb Facebook marketing tippeket itt találod!
Szeretnél valamit értékesíteni, de nem tudod, hova menj, hogy eljuttasd az üzenetedet? Ha igen, akkor szerencséd van, mert ez a cikk megtanít a Facebook marketingről és arról, hogy mit tehet érted. Az alábbiakban bemutatott tippek segítségével el is kezdheti, úgyhogy olvasson tovább.
Ügyeljen arra, hogy nagyon figyeljen arra, hogy mennyi információt tesz közzé a Facebookon. Ha csak időnként szólalsz meg, sok felhasználó unatkozni fog, és máshol keres kielégülést. A túl sok posztolás sem jó dolog, hiszen sokan kétségbeesésnek fogják olvasni. Tegyen meg mindent, hogy megtalálja a megfelelő egyensúlyt.
Ne várjon túl sokáig a posztok között, különben azt kockáztathatja, hogy közönségét egy másik vállalkozó befolyásolja. Az embereknek manapság rengeteg információra van szükségük. ha ezt megkapják, majd várniuk kell, hogy továbbiakat kapjanak, unatkozni és türelmetlenné válnak. Próbáljon meg legalább naponta vagy kétnaponta egyszer posztolni.
Gondoljon arra, hogy miért létezik az oldala. Egyszerűen csak próbálsz hírt adni a cégedről és az új termékeiről? Vagy az oldal az ügyfeleivel való jobb kommunikáció fórumaként funkcionál? Amint világos képet kap arról, hogy mit szeretne az oldalával elérni, elkezdhet dolgozni a marketingcéljain.
Soha ne vásároljon Facebook-rajongókat, hogy nagyobbnak tűnjön, mint amekkora valójában. Csábító lehet némi pénzt bedobni, hogy megvásárolja magát a nagy rajongószámhoz, de ez soha nem úgy sül el, ahogyan szeretné. Ezek a csarnokos rajongók semmit sem hoznak az asztalra, és az üzletben dolgozó emberek egy pillanat alatt átlátnak ezen a taktikán. Soha nem éri meg.
Ha Promoted Posts-t szeretne használni, akkor azt csak a jelenlegi rajongói bázisával tegye. Amikor egy nem rajongó meglátja a "Promoted" feliratot, azt hiszi, hogy az egy "Sponsored Ad", és általában nem kattint rá. A jelenlegi rajongói nem fognak így gondolkodni.
Csatlakoztassa Twitter-fiókját a Facebook-oldalához. Ez segít racionalizálni a mindkét közösségi média fiókban megjelenő bejegyzéseidet. Amikor a Twitteren posztolsz, a posztod egyidejűleg a Facebook-oldaladon is megjelenik. Így megspórolja az időt és a fáradságot, hogy mindkét oldalra bejelentkezzen egy-egy poszthoz.
Soha ne hagyatkozzon mások tanácsára azzal kapcsolatban, hogy mikor a legjobb az oldal frissítésének ideje. Bár egy nonprofit szervezet úgy találhatja, hogy az emberek hétvégén jótékonyabbak, ez nem jelenti azt, hogy az ügyfelei valójában nem nézik meg az oldalát munkaidőben. Végezze el saját kutatását, hogy kitalálja, mikor kellene posztolnia.
Osszon meg más platformokról származó egyéb tartalmakat a Facebook-oldalán. Vállalkozásának van weboldala? Blog? YouTube-csatorna? Bármikor, amikor új, a vállalkozásához kapcsolódó tartalmat tölt fel, győződjön meg róla, hogy az megjelenik a Facebook-oldalán is. Az emberek sokkal nagyobb valószínűséggel látogatnak el a Facebookra az új videó feltöltésének napján, mint a vállalkozás YouTube-csatornájára.
Biztosítson olyan exkluzív tartalmakat, amelyek csak azok a látogatók számára elérhetőek, akik "Tetszik" az Ön oldalát. Az internetes nézők gyakran úgy érzik, hogy az exkluzív tartalom jobb, mint a többi tartalom, egyszerűen azért, mert exkluzív. Mivel a "Tetszik" nem kerül a nézőnek semmibe, valószínűleg kíváncsiságból adja meg, az Ön vállalkozása pedig profitál a reklámból.
Ahogy ez a cikk is megmutatta, a Facebook marketinget bárki meg tudja csinálni, ha időt és energiát szán rá. Ha kihasználja a Facebook erejét, akkor bármilyen marketingüzenetet is szeretne közzétenni, potenciálisan emberek millióihoz juthat el. Lásson hozzá a marketingterveihez még ma, és nézze meg, hogy sikeres lesz.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.