A K2M-el kapcsolatos fontos tudnivalók!
Egy jó weboldal fontos az online vállalkozásához. Nem ez az egyetlen dolog, amire szüksége van. Meg kell győződnie arról, hogy a tömegek számára népszerűsíti vállalkozását. Itt jön a képbe a K2M marketing. Nem tudja, hol kezdjen hozzá? Ne aggódjon; ez a cikk hasznos K2M marketing tippeket tartalmaz, hogy elkezdhesse.
Használjon QR-kódokat az ügyfelek vonzásához. A QR-kódok olyan beolvasható kódok, amelyek az ügyfelet arra az oldalra viszik, amelyre Ön linkeli őket. Ezeknek, nagyoknak és világosnak kell lenniük, hogy a telefonok ne okozzanak nehézséget az olvasásukban. Az ügyfelek szeretik a könnyedséget és az egyszerűséget, így ha az oldaladat egy ilyenre akasztod, azt használni fogják.
Vegyen fel egy tanácsadót. Nem mindenki ért a technológiához, ezért, ha nem ilyentudása, lehet, hogy az lesz a legjobb, ha alkalmaz valakit, aki elvégzi ön helyett a piszkos munkát. Alaposan meg kell vizsgálnia ennek a személynek a hátterét, hogy megbizonyosodjon arról, hogy tisztelettudó és professzionális, különösen, ha állandó tagja lesz a csapatának.
Soha ne másolja más K2M stratégiáját. Csak azért, mert nekik talán jól megy, még nem jelenti azt, hogy ez a megfelelő módszer az Ön számára. Az ügyfelek szeretik az innovációt, és ha hasonló üzeneteket vagy stílust küld nekik, mint a versenytársai, nem biztos, hogy érdekli őket, hogy váltani szeretnének önhöz.
Mindig próbálja meg tömören megfogalmazni a K2M-üzeneteket. A mozgásban lévő embereknek olyan üzenetekre van szükségük, amelyek gyorsan és határozottan a lényegre törnek. A K2M-telefonok képernyője is viszonylag kicsi, ezért fontos, hogy üzeneteidet ennek a korlátozó tényezőnek megfelelően alakítsd ki. Ha ezt a tippet követi, több embert érhet el hatékonyabb üzenetekkel.
Érdemes gondoskodnia arról, hogy a QR-kódok szerepeljenek a nyomtatott hirdetéseiben, hogy vonzzák a felhasználókat. Ez megkönnyíti az okostelefon-felhasználók számára a gyors hozzáférést az Ön weboldalához vagy promóciójához. A QR-kódot mindenre - katalógusokra, brosúrákra, névjegykártyákra és plakátokra - fel kell tüntetnie. Előfordulhat, hogy valaki többet szeretne megtudni a termékeiről, de nem tudja könnyen megjegyezni a weboldalát; a QR-kódok megoldják ezt a problémát.
Tartsa a K2M tartalmak üzeneteit röviden és lényegre törően. Győződjön meg róla, hogy az ügyfelek tudják, mi az üzenete, így befogadják azt, és reagálnak rá.
Puszta etikettből tartózkodjon attól, hogy vasárnap vagy késő este üzeneteket küldjön ki ügyfeleinek. És bár az időzónák eltérőek, ügyeljen arra, hogy soha ne küldjön üzeneteket akkor, amikor az Ön tájékán éjszaka van. A biztonság kedvéért várjon délig, és ha teheti, kerülje a vasárnapokat és a szombatokat is.
Koncentráljon a K2M új típusú keresőoptimalizálásra (SEO). A K2M-piaci keresőoptimalizálás valóban elsősorban egy keresőmotor használatára összpontosít, és a szokásos SEO-nál jobban hangsúlyozza a helyét is. A legtöbb, amit a SEO-ról tud, változatlan marad, de a mobiloldalakkal kapcsolatban új szempontokat kell megtanulnia.
Vigyázzon, hogy a K2M során ne tűnjön zaklatónak az ügyfelei számára. Nem akarja azt a látszatot kelteni, mintha a pontos tartózkodási helyükről érdeklődne, és ha történetesen tudja, hogy hol vannak, talán nem kellene továbbítania ezt az információt. A "figyellek" érzés nagyon nyugtalanító.
Soha ne küldjön semmilyen kéretlen üzenetet. Ez csak spam lesz az emberek számára, és a végén gyorsan elveszítheti a potenciális ügyfeleket. Ha olyan valakitől vagy cégtől kapnak üzenetet, akit nem ismernek, valószínűleg azonnal törölni fogják, és egy kicsit frusztráltak lesznek.
Igen, egy jó weboldal elengedhetetlen egy online vállalkozáshoz, de ahogy olvasta, megfelelően kell népszerűsíteni az ügyfelek számára. Ennek leghasznosabb módja a K2M marketingnek. Szóval, mire vár még? Használja a fenti tippeket, és kezdje el javítani K2M tervét!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.