Kapjon a forgalomból, és kövesse ezeket Office Depot cikk marketing taktikákat!
Az egyik okos taktika, amelyet a vállalkozások az új ügyfelek vonzására használnak, az úgynevezett office depot cikkmarketing. A cikkmarketingesek lényegében a vállalkozások számára olyan cikkeket írnak, amelyek relevánsak az általuk értékesített termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban. Ezek a cikkek hasznosak az olvasók számára, és meggyőzhetik őket, hogy vásároljanak az üzlet által készített termékekből amelyek megfelelnek az igényeiknek. Az alábbiakban egy cikket olvashat, amely a cikkmarketinggel kapcsolatos tippeket tartalmaz.
Ha több forgalomra van szüksége, legyen ellentmondásos. Az embereket vonzzák a viták és a forró témák, és még ha nem is értenek egyet az Ön álláspontjával, lehet, hogy csak azért látogatják meg a weboldalát vagy webhelyét, hogy megjegyzést hagyjanak arról, hogy mennyire nincs igaza. Ez a keresőmotorok rangsorolása szempontjából még mindig jót tesz önnek, és növeli az ismertségét, ha az emberek akkor is beszélnek önről, ha a beszélgetés részben negatív. Valószínűleg lesznek olyanok is, akik végül is egyetértenek önnel, és meg fogják találni a tartalmát, ha nagy érdeklődést kelt.
Adjon hasznos információkat az olvasóinak. Mindenki szeretné azt hinni, hogy a cikke fontos információkkal látja el őket. Ha ezt meg is tudja valósítani, akkor vissza fognak térni.
Soha ne tagadja meg senkitől a cikkek újrafelhasználásának lehetőségét! Minden irodaházi cikkmarketing-stratégia lényege, hogy a cikkek segítségével növelje a webhelye forgalmát. Azok az emberek, akik újra közzé akarják tenni a cikkeit, felajánlják, hogy segítenek Önnek! Mindaddig, amíg a cikkek megtartják az Ön weboldalára visszavezető linkeket, egyáltalán nem baj, ha ilyen módon kölcsönadja ki a cikkeit.
A cikkek pörgetése nagyon ellentmondásos téma, és a legavatottabb cikkforgalmazók tudják, hogy ezt el kell kerülni. Az erre a célra kifejlesztett szoftverrel pörgetett cikkek gyakran nyelvezetlenek vagy nehezen érthetőek. Ráadásul egy pörgetett cikkel nem mond semmi újat, ami sokkal többet ér, mintha duplikált, egyszerűen újraformázott tartalommal csalogatná a forgalmat a weboldalára. A cikkek pörgetésével bíróság elé is kerülhet, ha véletlenül megsérti a szerzői jogi törvényeket. Sokkal jobb, ha kreatív cikkek írására fordítja az idejét, mintha haszontalan cikkek pörgetésére pazarolná.
Ahhoz, hogy jobban kapcsolódjon olvasóihoz egy irodai depó cikkmarketing programban, összpontosítsa cikkét egy probléma megoldására számukra. Ez átfogó célt és témát ad a cikkeinek, és ezt az olvasók értékelni fogják. Egy problémamegoldó cikk nem csak az olvasókkal való kapcsolatát fogja növelni, hanem finoman az Ön termékeinek vagy szolgáltatásainak megvásárlása felé fogja terelni őket.
Amikor magát a cikkeket írja, el kell felejtenie az irodaházi cikkmarketing stratégiáját. Felejtse el, hogy a cikket hova fogják benyújtani. Felejtse el a remélt új olvasókat. Felejtse el a kulcsszavakat. Amikor ír, ne csináljon mást, csak írjon. A cikk elkészülte után rengeteg ideje lesz arra, hogy finomítson rajta és stratégiát dolgozzon ki. Írás közben ne koncentráljon másra, csak az új tartalomra.
Ha lehet, próbáljon csak az anyanyelvén írni. Ne próbálkozzon más nyelvvel, még akkor sem, ha úgy gondolja, hogy folyékonyan beszéli azt. Előfordulhat, hogy olyan dolgokat mond, amelyeket őszintén szólva soha nem akart mondani! Ez azt eredményezheti, hogy az olvasói összezavarodnak azzal kapcsolatban, hogy mit is akar mondani.
Próbája meg elkerülni, hogy túlságosan érzelmessé váljon bármelyik cikkben, amit ír, de mindig az emberek érzelmeivel akar játszani, hogy cselekvésre bírja őket. Ehhez sokkal több művészetre van szükség, mint tudományra, hogy helyesen csinálja. Ez inkább egy adott témához való ráérzés, mint egy általánosságban meghatározott képlet. Törekedjen arra, hogy érzelmi reakciót váltson ki az emberekből.
Mint már említettük, a cikkmarketing egy okos üzleti taktika, amelyet új ügyfelek bevonzására használnak. A vállalkozások a termékeikkel és szolgáltatásaikkal kapcsolatos cikkeket írnak, az olvasók pedig elolvassák ezeket a cikkeket, miközben az olvasás után esetleg vásárolnak a vállalkozástól. Használja az ebben a cikkben található tippeket, hogy az irodaházi cikkmarketing az Ön vállalkozásának részévé váljon.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.