Tanuljon meg e cikkekkel marketingcikkeket írni
Sokan nem is szeretnének meggazdagodni. A legtöbb ember rájön, hogy a pénz nem minden az életben. Fel kell hívnia a közönség figyelmét, és forgalmat kell bevonzania webhelyére, hogy minél több embert megismerhessen termékei vagy szolgáltatásait. A cikkírás elősegítheti vállalkozásának sikeressé válását. Olvassa tovább, hogy többet tudjon meg.
Tárolja könnyen hozzáférhető tartalmát, függetlenül attól, hogy milyen régen írták. Tartalmazza az aktuális cikkek visszakereséseit az évekkel ezelőtti kapcsolódó cikkekkel kapcsolatban. Ez mind a keresési rangsorban, mind az átkattintásokban segítséget nyújt. Ha valakit eléggé felkelt, hogy folyamatosan átkattinthasson webhelyének különböző oldalaira, akkor ismételten látogatót nyer.
Használjon SEO kulcsszavakat a cikkeiben. Néha azok az emberek, akik egy bizonyos kifejezésre keresnek, nagyobb valószínűséggel vásárolják meg. Mégis ne vigyük túlzásba. Ha cikkét kulcsszavakkal tölti meg, az természetellenesen olvasható az emberek számára, és a keresőmotorok büntetik potenciális spamként.
Ellenőrizze a cikket, hogy nincs-e benne hiba. Nem akar semmiféle hibát tartalmazni a cikkében, legyen az helyesírás, nyelvtan vagy formázás. Ha beküldéskor hagyja, hogy ezek a hibák átcsússzanak, akkor elveszíti olvasóit, akik máshová mennek a pontosság érdekében.
Amikor cikkmarketinggel foglalkozik, fontos, hogy az egész cikkében lézerszerű hangsúlyt fektessen a választott kulcsszavas karakterláncra. Ne ismételje meg újra és újra a karakterláncot - ez egy spam taktika -, de győződjön meg arról, hogy minden tartalma közvetlenül kapcsolódik a témához.
Tegye cikkeit eredetivé, és hagyja, hogy személyisége ragyogjon írásában. Azáltal, hogy felfedi egy kicsit a személyiségét, megengedi az olvasónak, hogy kapcsolatba lépjen önnel, mint emberrel, növelje hitelességedet, és több követőt vonz az olvasóközönségből. Legyen egyértelmű, amikor pontot tesz, és figyelje a forgalom növekedését.
Amikor cikkeket ír publikálásra, rendkívül fontos a helyesírás és a nyelvtan kétszeres, sőt háromszoros ellenőrzése. Az olvasókat olyan cikkek kapcsolják ki, amelyek hibátlanul írt szavakkal és helyes kifejezésekkel vannak tele. Még ha tartalma szilárd is, a rossz helyesírás és a nyelvtan továbbra is megbízhatatlannak tűnik.
Ha viccesnek tartja a tartalmát, könnyen behozhat egy személyt a webhelyére. Csak győződjön meg róla, hogy megfelelő és vicces viccet mond. Ha felfedezik, milyen jók, a cikkei gyarapodni fog.
A következő cikk első vázlatának elkészítésekor ne aggódjon a nyelvtan, a helyesírás vagy a lektorálás miatt, amíg a cikk elkészült. Az ilyen részletek izzadása az összetétel közepén nem hatékony és pazarló. Hagyja a szerkesztést és a javítást a piszkozat befejezéséig. Gyorsabban fog írni - és jobb is.
Természetes hajlandóságod lehet fiktív módon beszámolni egy termékről vagy szolgáltatásról cikkmarketing-kampányába, de mindig igaznak kell lennie. Ha valami olyasmit hirdet, amellyel kapcsolatban nem talál semmi pozitív mondanivalót, akkor feltétlenül valami mást kell hirdetnie. Ne próbáljon meg egy terméket arannyá fonni, ha nem is fényes.
Próbálja meg elkerülni, hogy túl vékonyan terjessze magát, amikor azon dolgozik, hogy sikeres cikk-marketinges legyen. Nem kell regisztrálnia minden egyes webhelyre, és nem kell elküldenie cikkeit minden megtalált könyvtárba. Válassza ki okosan a csatákat, mert sok részletet kell megadnia minden egyes lángra induló ösvényen.
A passzív jövedelem folyamatos áramlása nagyon kívánatos. Ha meg kell szabadítania magát anyagi gondoktól, és ki akarja tartani, használja az itt ismertetett cikkmarketing-tippeket.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.