Social Media Marketing: A szakértői tanácsok itt vannak
A közösségi oldalakon nagyon hatékony marketinget végezhet, nemcsak a családjával és barátaival való lépést tartáshoz, vagy játékhoz. Másrészt a helytelenül használt közösségi oldalak gyorsan megeszik az idődet. Ezekben a bekezdésekben arról olvashat, hogyan lehet a népszerű közösségi média webhelyeket előnyére használni.
Amikor akciót tart vagy különleges promóciót tart, akkor a közösségi médiát használja a reklámozásához. Feltöltheti a Facebookra, a Twitterre, egy blogra és bármilyen más közösségi oldalra, amelyet használ, és eladásait több száz, ha nem ezren nézik meg. Ez egy gyors és ingyenes módszer arra, hogy az emberek megismerjék az Ön promócióit.
Adjon meg egy megosztási gombot a Facebook számára a blogbejegyzések teteje közelében. Ez megkönnyíti a webhelyet a látogatók számára, hogy megosszák őket másokkal. Blogbejegyzéseket továbbíthatnak barátaiknak. Ez megnöveli a blog látogatóinak számát, ennek pedig növelnie kell az eladásokat.
Helyezzen el egy Facebook "like" gombot valahol a webhelye kezdőlapjára. Ez lehetővé teszi, hogy az emberek "lájkolják" Önt a Facebook-oldalán. Amikor a látogatók meglátogatják a blogodat, és megnézik a hasonló linket, akkor Facebook-profilműveletet hajthatnak végre, miközben ténylegesen felkeresik a blogodat. Ez leegyszerűsíti a folyamatot, és több embernek teszi lehetővé az üzleti tevékenységet.
Mielőtt nekilátna a közösségi média marketingjének, álljon elő egy tervvel. Döntse el az elrendezést és azt, hogy külső segítségre van-e szüksége az oldalak kezeléséhez. Fontolja meg azt is, hogy van-e ideje erre. Mint minden promóciós kampány esetében, a legjobb, ha beállít egy ütemtervet a marketing céljainak elérése érdekében. Tartsa be a lehető legjobban az ütemtervet, így találhat eredményeket a közösségi médiában.
Iratkozzon fel a Twitterre. Szerezzen minél több követőt azáltal, hogy regisztrál olyan blogoldalakra, mint a Tweepi.com. Egy ilyen webhely használata megkönnyíti az emberek számára, hogy megtalálják Önt a Twitteren. Rendszeresen tweeteljen más bloggerekről. Automatizálnia kell a tweeteit is, hogy követői ne felejtsék el őket.
Ahhoz, hogy a közösségi média marketing kampánya sikeresen forgalmazza márkáját, adja el magát mint iparági hatóság. A termékek csatlakoztatása helyett készítsen vonzó tartalmat, amely szórakoztatja, oktatja és még inspirálja is az embereket. Ha véletlenül létrehoz valamit, ami a megosztási gomb miatt csak egy kicsit vírusos, akkor a cég neve kijön.
Ha olyan közösségi médiatartalmat szeretne létrehozni, amely valóban titokban forgalmazza Önt, állítson össze listákat. Készítsen listát az ötven legfurcsább, de igaz tényről a termékével, widgetjével vagy fülkéjével kapcsolatban. A legnépszerűbb listák némelyek számára kissé unalmasnak tűnnek, de hajlamosak csendesen átkerülni az interneten, csodálatos lehetőséget biztosítva a márkád számára, hogy megismerkedjenek.
A közösségi média remek eszköz az ügyfelekkel való bizalom és kapcsolatok kiépítésére. Amikor vállalkozását a közösségi médiában forgalmazza, őszintének kell lennie, és mindig kommunikálnia kell ügyfeleivel. Hallgasd meg, amit mondanak, és tanulj belőle. Nem adja fel nekik a vállalkozás irányítását, de tanulhat abból, amit mondanak, és vállalkozását úgy alakíthatja, hogy fogyasztóbarátabb legyen.
Felvehet olyan alkalmazásokat, mint például a SlideShare a LinkedIn-be. Próbálja ki a különböző alkalmazásokat, és nézze meg, melyek lehetnek hasznosak az Ön számára. A SlideShare lehetővé teszi, hogy fényképalbumokat készítsen, részletes leírással az egyes képekhez. Hozzáadhat képeket a termékeiről, vagy megrendelheti az ügyfeleket arról, hogy képeket küldenek magukról, felhasználva azt, amit tőled vásárolt.
A közösségi oldalakon óriási előnyöket kínálnak. Szó szerint emberek milliói használják ezeket a webhelyeket, és mindegyiküket elérheti a média hatékony használatával. Remélhetőleg ez a cikk segített többet megérteni a közösségi hálózatok üzleti célok elérése érdekében történő felhasználásáról. Kattintson a legforgalmasabb közösségi oldalra, és kezdje el építeni a sikerét!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.