Keresőmarketing
Keresőmarketing rövidítése SEM.
Két nagy részből áll össze a SEM = SEO + PPC.
A SEM ezeknek az összefoglaló neve.
De nézzük mire is jó a keresőmarketing?
A keresőmarketing ügynökség feladata, hogy a SEM segítségével, a keresőkben első körben jó pozíciókat érjenek el.
Mindezt úgy, hogy növelik a weboldal láthatóságát és vele együtt a látogatottságát.
Keresőmarketing szakértők végzik a munkálatokat.
A SEM jelentése keresőmarketing, azaz Search Engine Marketing.
Az elnevezést 2001-ben Danny Sullivan hozta létre.
Két fő részre osztható:
Az egyik részét a SEO / Search Engine Optimization / teszi ki.
A másik részét a PPC / Pay Per Click / , ami a Google Ads régi nevén Google Adwords hirdetéseket jelenti, amik a fizetett hirdetések.
1. A Seo keresőoptimalizálás:
A találati listán a pozíciók javítása adott releváns kulcsszavakra a természetes találatok között.
Audit során a legtöbb megfelelő kulcsszó kiválasztható.
Így szerezve minél több látogatót egy webáruház vagy weblapnak, a keresőoptimalizálással.
Ezt, beállításokkal, mint a képek optimalizálásával, linkmarketinggel és tartalommarketinggel érik el, mely hatékony a honlap előrelépésében.
Az optimalizálás olcsóbb és tartós, de idő kell hozzá.
2. A PPC fizetett hirdetés:
Aki pedig fizetni is akar a jó pozícióért természetesen lehetősége van rá.
A kattintás alapú hirdetésünk, a találatok előtt jelenik meg.
A már említett SEO sok esetben hosszú idő alatt hozza meg kulcsszóra az első oldali eredményeket. A PPC segítségével viszont gyorsan hirdethetünk ezekre a szavakra, ameddig beérik a SEO.
A PPC kampányokat azonban hozzá értő szakemberre kell bízni, mert nagy pénzösszegeket veszíthetünk, bukhatunk el a rosszul beállított kampány következtében.
Mivel akkor fizetünk, ha kattintanak a hirdetésünkre, de sok esetben nem releváns a megjelenítés és csak kattintanak, de vevőnk nem lesz.
Melyiket válasszam a PPC vagy a keresőoptimalizálás?
Az online marketing rendszer akkor sikeres, ha fel van állítva egy előre megbeszélt cél.
Üzleti ügyfeleink számra is ez az első, amit tisztázunk.
A weboldalak számára, a kulcsszavak, illetve a szövegírás melyek mind a kettő esetben fontos szerepet kapnak.
Így a honlap a szöveg készítés során egyre relevánsabb tud lenni.
Ezek után érdemes hirdetésben vagy optimalizálásban gondolkozni.
A seo mint említettük szép lassan, de sikeresen véghez vihető, így látogató szám emelkedik, hanem Ön azonnal gyorsabb látogatószám emelkedést szeretne az Adwords is kell.
A Google keresőben a hirdetést addig javasoljuk amig még, nincs megfelelő helyezés.
Tehát, ameddig futnak a hirdetések közben kell a cég weblapján keresőoptimalizálást is alkalmazni.
A Google kereső esetén egy szó, mint száz akár melyik megoldás képes látogatót szerezni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.