Ötletek, hogy segítsen létrehozni egy rendkívül hatékony okostelefon cikk marketing kampányt
Egy informatív cikk megírásának két veszélye van: túl sokat és túl keveset tudni a témáról. Az előbbi esetben túl sok konkrét részletet pakolhat ki, elveszítve az általános olvasó érdeklődését. Ha viszont tényleg nem ismeri a témát, az intelligens olvasó elég hamar rájön.
Használja ki a keresőmotor "speciális keresés" opcióját, hogy a legjobb eredményeket kapja a kereséshez. Ez különösen akkor hatékony, ha tudományos kutatást végez egy dolgozathoz. A "keresés egy webhelyen vagy tartományon belül" opcióba írja be a ".gov", vagy ".edu" lehetőséget. Ez a művelet csak az ilyen végződésű webhelyekről származó találatokat húzza ki. Ez biztosítja, hogy a keresési eredmények tudományos vagy jogi forrásokból származzanak, ami egy dolgozat vagy hivatalos folyóirat megírásakor alapvető fontosságú.
Ha olyan webhelye van, amely lehetővé teszi az emberek számára, hogy hozzászólásokhoz hasonló dolgokat írjanak az oldalára, akkor a "no follow" link attribútumot kell használni. Ha valaki olyasmit tesz közzé, ami spamnek minősül, a webkúszók figyelmen kívül hagyják ezt az információt. Ez megakadályozza, hogy a spam oldalak az Ön weboldalára hivatkozzanak, ami megvédi az Ön weboldalának hírnevét.
Ha a cikke már szerepel a saját weboldalán, ne küldje be cikk könyvtárakba. Sok keresőmotornak vannak szabályai a duplikált tartalmakra vonatkozóan, és nem szeretné, ha cikkét eltávolítanák, mert több helyre is feltette. Ehelyett írja át a cikket (egy tartalmat "pörgető" szoftver nagyon hasznos lehet), és az átírt cikket küldje be a könyvtárakba.
A cikk megírásakor győződjön meg róla, hogy tisztában van a szükséges szószámmal. Előfordulhat, hogy egy jól megírt cikket nem fogadnak el, mert nincs benne elég szó. Ha nincs mód arra, hogy tudja, hány szót írt, az interneten mindig vannak szószámlálók.
A cikk címe legalább olyan fontos, mint a tényleges tartalom, ha nem fontosabb. Ha a címe gyenge vagy érdektelen, nem fogja elérni, hogy az emberek elolvassák a cikkeit. Legyen a témádhoz kapcsolódó, valamint barátságos és fülbemászó. Mutassa meg az olvasóinak, mibe fog belevágni, és tegye lehetetlenné.
A cikkmarketing során fontos, hogy az ember beleélje magát a fogyasztók gondolkodásmódjába, akik el fogják olvasni a cikket, bármiről is legyen szó. Ha úgy gondolkodik, mint egy fogyasztó, akkor jobb betekintést nyerhet a cikkükbe, amelyet mindenki számára elérhetővé tesznek.
Ügyeljen arra, hogy a cikkében képi szavakat használjon. Az olyan szavak, mint "te", "képzeld el", "képzeld el" és "most" segítenek az olvasóknak, hogy vizualizálják a témáit. Azzal, hogy segítse nekik tiszta képet alkotni a fejükben arról, amiről ír, lelkesedést kelthet a tartalmai iránt, és potenciálisan vásárlóvá alakíthatja az olvasóit.
Elemezze az iparág vezető PR-oldalait, és győződjön meg róla, hogy mindegyikre legalább négy cikket küld be. Ez az egyik legjobb módja annak, hogy növelje az ismertséget, mivel a cikkét a szakma legjobbjai közé szeretné eljuttatni.
Ha sok rövid gondolatot kell átadnia a cikkében, használjon felsoroláspontokat. A túl sok rövid mondat untatja az embereket, ezért variálnod kell a mondatok hosszát. Ha ezt a formátumot használja, értékes információkat ad át ügyfeleinek, amelyek azonnal megszerezhetők. Ez fenntartja az olvasó érdeklődését.
Mivel felmérte az adott magazinban elvárt szaktudás szintjét, amely számára ír, most már jó esélye van a sikerre. Egyes magazinok számára olyan cikkeket akar majd írni, amelyek szívesen fogadják a rendkívül részletes információkat, de olyanok számára is, amelyek csak általános szintű ismereteket várnak el. A kulcs az adott kiadványnak megfelelő specifikusság.
komód, képkeret, grillsütő, kerti pavilon, tükör
komód, képkeret, grillsütő, kerti pavilon, tükör
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.